ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΕΤΑΡΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ~ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023

Νέα ρεκόρ για το υβριδικό σύστημα:
-To πρώτο σύστημα της εταιρίας που ξεπερνάει το 1δις πωλήσεις σε software.
-To καλύτερο έκτο οικονομικό έτος (FY) σε πωλήσεις hardware στην ιστορία της βιομηχανίας ξεπερνώντας το Nintendo DS.

Πληροφορίες από τα Οικονομικά Αποτελέσματα:
-To ποσοστό των ψηφιακών πωλήσεων αντιστοιχούν στο 48.2% (42.6% στο αντίστοιχο FY πέρυσι).
-Το ποσοστό πωλήσεων των first-party κυμάνθηκε 79.1%% (78,8% στο αντίστοιχο FY πέρυσι).*Η Nintendo συμπεριλαμβάνει και τους τίτλους που αναλαμβάνει την διανομή.
(**Proportion of first-party software sales to total dedicated video game platform software sales)
-Στο Mobile, IP related income, etc. (* Includes income from smart-device content and royalty income) υπήρξε μια μικρή μείωση σε σχέση με πέρυσι φτάνοντας στα 51bn yen από τα 53,3bn yen πέρυσι. Συνεχίζει να απέχει απέχει από τα 100 bn yen που πίστευα ότι μπορεί να επιτύχει το συγκεκριμένο κομμάτι. Η ταινία Super Mario Bros. θα συμπεριληφθεί στο Mobile, IP related income επομένως στο τωρινό πλέον FY λογικά θα ξεπεράσει τα τα 100 bn yen αλλά για διαφορετικούς λόγους.

-Οι πωλήσεις του Nintendo (NSW) Lite για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 0,62 εκατομμύρια (21,02 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του NSW Oled για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 1,53 εκατομμύρια (15,02 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του αρχικού NSW για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 0,92 εκατομμύρια (89,58 εκατομμύρια συνολικά).
*Το NSW Oled υπερίσχυσε ξανά όλων των εκδόσεων και αναμένεται να συνεχίσει λόγω του Zelda Oled.

*Number of Million-Seller Titles (FY23): 35 titles Including 22 Nintendo titles and 13 titles by other software publishers
*Το New Super Mario Bros. U Deluxe εκτόπισε το Pokemon Let’s Go από την τοπ10 λίστα των εμπορικότερων τίτλων του συστήματος και βρέθηκε στην 9η θέση ξεπερνώντας το Ring Fit Adventure.

Νούμερα πωλήσεων άλλων τίτλων Q4 (πέρα όσων ανήκουν στην τοπ10 λίστα):
>Splatoon 3 – 540 χιλιάδες (10,67 εκατομμύρια συνολικά)
>Nintendo Switch Sports – 990 χιλιάδες (9,60 εκατομμύρια συνολικά)
>Mario Strikers: Battle League – 70 χιλιάδες (2,54 εκατομμύρια συνολικά)
>Kirby and the Forgotten Land – 340 χιλιάδες (6,46 εκατομμύρια συνολικά)
>Xenoblade Chronicles 3 – 50 χιλιάδες (1,86 εκατομμύρια συνολικά)
>Pokémon Legends: Arceus – 200 χιλιάδες (14,83 εκατομμύρια συνολικά)
>Mario Party Superstars – 790 χιλιάδες (10,17 εκατομμύρια συνολικά)
>Bayonetta 3 – 1,04 30 χιλιάδες (1,07 εκατομμύρια συνολικά)
>New Super Mario Bros. U Deluxe – 600 χιλιάδες (15,41 εκατομμύρια συνολικά)
>Super Mario 3D World + Bowser’s Fury – 560 χιλιάδες (11,38 εκατομμύρια συνολικά)
>Luigi’s Mansion 3 – 380 χιλιάδες (12,82 εκατομμύρια συνολικά)
>Metroid Prime Remastered – 1,09 εκατομμύρια
>Fire Emblem Engage – 1,61 εκατομμύρια

Γενικές Παρατηρήσεις:
-Αναμενόμενη πτώση για ένα σύστημα που διανύει πλέον τον έβδομο χρόνο ζωής και η οποία θα συνεχιστεί.
-H Nintendo αυξήθηκε στους 7,317 υπαλλήλους από 6.717 στο προηγούμενο FY. Μάλλον η αύξηση οφείλεται στην ενσωμάτωση της Nintendo Pictures που θα αναλάβει την ανάπτυξη Visual Content πάνω σε ips της εταιρίας.
-Οι αρχικοί στόχοι ήταν 210 εκατομμύρια software και 21 εκατομμύρια hardware.Τελικά κυμάνθηκαν στα 213,97 εκατομμύρια software και 17,97 εκατομμύρια hardware που σημαίνει ότι δεν επιτεύχθηκε ο στόχος στο hardware.
-Οι στόχοι για το πλέον παρόν FY είναι 180 εκατομμύρια software και 15 εκατομμύρια hardware (Tie Ratio: 12,0). Τα νούμερα harware και software μου φαίνονται δύσκολα. Ως προς το software περιμένουμε περισσότερες ανακοινώσεις για πληρέστερη εικόνα.
-Αποτελεί το τρίτο καλύτερο FY σε κερδοφορία σε απόλυτα νούμερα (χωρίς να υπολογίζεται ο πληθωρισμός, κτλ). Συγκεκριμένα τα κέρδη αντιστοιχούν σε 432.7 δις γιέν. Βασικά τα τρία τελευταία FY είναι τα καλύτερα στην ιστορία της εταιρίας.
-Οι στόχοι για το παρόν οικονομικό έτος είναι 340 δις γιεν κέρδη.
-H Nintendo είδε μια αύξηση στα αποθεματικά και μια ελάχιστη μείωση στις υποχρεώσεις (Liabilities) σε σχέση με πέρυσι.

H αναλογία harware/software ανά σύστημα της Nintendo μέχρι σήμερα:

Τα οικιακά συστήματα υπερέχουν σε αναλογία και κυμαίνονται κάπου στους 7~9 τίτλους με καλύτερο το Nintendo GameCube. Τα φορητά κυμαίνονται στους 4~6 τίτλους με καλύτερο το Nintendo DS. Πιθανόν αυτό συμβαίνει διότι κυκλοφορούν πολλαπλές εκδόσεις στα φορητά συστήματα. Το Nintendo Switch πέρυσι βρισκόταν 7,64 για να φτάσει στα 8,25 ξεπερνώντας τα Super Nes και Nes.

Οι τοπ30 εμπορικότεροι τίτλοι της εταιρίας:

Τέλος πίνακες με διάφορα συστήματα ως προς την ροή δυναμικής σε βάθος χρόνου:

Σχολιάστε