Ανάλυση Τέταρτου Οικονομικού Τριμήνου Περιόδου Ιανουαρίου ~ Δεκεμβρίου 2022

fy22q4.png.7bff21d5eaca86d97af394194472f3a6

Πληροφορίες από τα Οικονομικά Αποτελέσματα:

-Για το οικονομικό τρίμηνο το Nintendo Switch Lite πούλησε 0,57 εκατομμύρια και συνολικά για το οικονoμικό έτος 3,7 εκατομμύρια που αντιστοιχεί στο ~16,05% για το οικονομικό έτος. Οι συνολικές πωλήσεις του Nintendo Switch Lite είναι στα 18,4 εκατομμύρια που αντιστοιχεί στο ~17,09 των συνολικών πωλήσεων αντίστοιχα.
-Οι πωλήσεις του Nintendo Switch Oled είναι στα 5,8 εκατομμύρια (+1,81 εκατομμύρια, τρίμηνο) που αντιστοιχεί στο ~25,15% των συνολικών πωλήσεων του οικονομικού έτους.

-To ποσοστό των ψηφιακών πωλήσεων αντιστοιχούν στο 42,6% (42,8% στο αντίστοιχο οικονομικό έτος πέρυσι).
-Το ποσοστό πωλήσεων των first-party κυμάνθηκε 78,8% (79,4% στο αντίστοιχο οικονομικό έτος πέρυσι).* Η Nintendo συμπεριλαμβάνει και τους τίτλους που αναλαμβάνει την διανομή.
-Στο Mobile, IP related income, etc. (* Includes income from smart-device content and royalty income) υπήρξε μια μικρή μείωση σε σχέση με πέρυσι φτάνοντας στα 53,3bn yen από τα 57bn yen πέρυσι. Συνεχίζει να απέχει απέχει από τα 100 bn yen που πίστευα ότι μπορεί να επιτύχει το συγκεκριμένο κομμάτι.

Νούμερα πωλήσεων τίτλων πέρα όσων ανήκουν στην τοπ10 λίστα:

*Number of Million-Seller Titles (FY22): 39 titles, Including 26 Nintendo titles and 13 titles by other software publishers.
>New Pokémon Snap – 40 χιλιάδες (2,4 εκατομμύρια συνολικά *χωρίς την Ιαπωνία).
>Mario Golf: Super Rush – 90 χιλιάδες (2,35 εκατομμύρια συνολικά).
>Super Mario 3D World + Bowser’s Fury – 580 χιλιάδες (9,43 εκατομμύρια συνολικά).
>Miitopia – 50 χιλιάδες (1,68 εκατομμύρια συνολικά).
>The Legend of Zelda: Skyward Sword HD – 60 χιλιάδες (3,91 εκατομμύρια συνολικά).
>New Super Mario Bros. U Deluxe – 590 χιλιάδες (13,31εκατομμύρια συνολικά).
>Mario Party Superstars – 1,45 εκατομμύρια (6,88 εκατομμύρια συνολικά).
>Metroid Dread – 160 χιλιάδες (2,9 εκατομμύρια συνολικά).
Είναι πλέον επίσημα ο εμπορικότερος τίτλος της σειράς (ξεπερνώντας το Metroid Prime, 2,84 εκατομμύρια)κάτι που συμβαίνει αντίστοιχα με πληθώρα τίτλων στο Nintendo Switch.
> Luigi’s Mansion 3 – 390 χιλιάδες (11,43 εκατομμύρια συνολικά).
>Big Brain Academy: Brain vs. Brain – 310 χιλιάδες (1,59 εκατομμύρια συνολικά).
>WarioWare: Get It Together! – 30 χιλιάδες (1,27 εκατομμύρια συνολικά).
>Game Builder Garage – 50 χιλιάδες (1,06 εκατομμύρια συνολικά)
>Pokémon Legends: Arceus – 12,64 εκατομμύρια σε 10 εβδομάδες.
>Kirby and the Forgotten Land – 2,65 εκατομμύρια σε δύο εβδομάδες.
>Splatoon 2 – 13,3 εκατομμύρια συνολικά με 1,09 εκατομμύρια για το οικονομικό έτος από τα οποία οι 620 χιλιάδες έγιναν στο δευτερο εξάμηνο του οικονομικού έτους. Το Splatoon 2 είχε εκτοπιστεί από την λίστα τοπ10 στο δεύτερο οικονομικό τρίμηνο.
>Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics -1,08 για το οικονομικό έτος (4,22 εκατομμύρια συνολικά).

Γενικές Παρατηρήσεις:
-To Nintendo Switch διανύει τον έκτο χρόνο του και θεωρείται δεδομένο πως θα ξεπεράσει τις πωλήσεις των Game Boy και PS4, όταν ακόμα και σήμερα, βρίσκεται αντιμέτωπο με νεότερα συστήματα κάτι που το βλέπουμε πρώτη φορά στην ιστορία της βιομηχανίας.
-H N αυξήθηκε στους 6.717 υπαλλήλους από 6.574 το προηγούμενο οικονομικό έτος.
-Η Nintendo μετέβαλε αρκετά κατά την διάρκεια του οικονομικού έτους τους στόχους σε hardware και software επομένως δεν υπάρχει κάτι σταθερό προς σύγκριση/επιτυχία
-Οι στόχοι για το πλέον παρόν οικονομικό έτος είναι 210 εκατομμύρια software και 21 εκατομμύρια hardware (Attach Rate 10,0). Τα νούμερα harware μου φαίνονται αρκετά υψηλά ακόμα και με την κυκλοφορία του Oled. Ως προς το software και εφόσον επιτύχουν τον στόχο το NSW θα αποτελεί το σύστημα της εταιρίας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παιχνιδιών.
-Αποτελεί το δεύτερο καλύτερο οικονομικό έτος σε κερδοφορία σε απόλυτα νούμερα (χωρίς να υπολογίζεται ο πληθωρισμός, κτλ). Συγκεκριμένα τα κέρδη αντιστοιχούν σε 477,691 δις γιέν όταν το αμέσως επόμενο είναι το προηγούμενο με 480,376 δις γιέν.
>H Nintendo είδε μια μικρή αύξηση στα αποθεματικά της αλλά την ίδια στιγμή αντίστοιχα και στις υποχρεώσεις (Liabilities) σε σχέση με πέρυσι.
>Η αναλογία κερδών/εσόδων(όπου έσοδα σημαίνει αλλιώς και τζίρος) έφτασε στο 28,17% που είναι το μεγαλύτερο στην ιστορία της εταιρίας ξεπερνώντας και το περσινό στα 27,31%. Για την ιστορία το 2009 αντιστοιχούσε στο 15,18% ενώ το 2001 στα 20,89%. Η δυναμική αυτή οφείλεται στην αύξηση των ψηφιακών εσόδων που αποφέρουν περισσότερα κέρδη στην εταιρία αφού δεν μεσολαβούν μεσάζοντες και κόστη διανομής/συσκευασίας όπως είχα επαναλάβει και πέρυσι. Αυτό γίνεται ακόμα πιο κατανοητό μέσω των εσόδων που κυμάνθηκαν στα 1838,622 δις γιέν to 2009 και 1695,34 δις γιέν το οικονομικό έτος 2022.
-Οι στόχοι για το παρόν οικονομικό έτος είναι 340 δις γιεν κέρδη.
-Τα πράγματα παραμένουν το ίδιο στάσιμα σε θέματα κατασκευαστικό, υπηρεσίες (πέρα από αναβάθμιση των servers), συνέπεια και feedback. Η μόνη αλλαγή ήταν η επένδυση της Nintendo για νέο κτήριο που θα είναι έτοιμο όμως το 2027.

H αναλογία harware/software ανά σύστημα της Nintendo μέχρι σήμερα:

ratefy22.png.d991558fcbec0850544932c8729fb5a7

Τα οικιακά συστήματα υπερέχουν σε αναλογία και κυμαίνονται κάπου στους 7~9 τίτλους με καλύτερο το Nintendo GameCube. Τα φορητά κυμαίνονται στους 4~6 τίτλους με καλύτερο το Nintendo DS. Πιθανόν αυτό συμβαίνει διότι κυκλοφορούν πολλαπλές εκδόσεις στα φορητά συστήματα. Το Nintendo Switch πέρυσι βρισκόταν 6,94 για να φτάσει στα 7,64. ξεπερνώντας οριακά και το WiiU.

Φυσικά bonus το πινακάκι για τους τοπ30 εμπορικότερους τίτλους της εταιρίας:

top30fy22q3.jpg.1c6d7e23ead5cf997cf41285d62fbd42

Τέλος ένας συγκριτικός πίνακας με διάφορα συστήματα ως προς την ροή δυναμικής σε βάθος χρόνου:

salesperfyfy22.png.10b4d5f557c11ebb10e0358bb3ef3c48

Σχολιάστε